حال عمومی سرمربی راه آهن رضایت بخش است
نوشته شده توسط : gogos

دكتر ' حسین غنی ' صبح یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ‌خوشبختانه علی دایی صدمات مغزی و داخل شكمی نداشت و جراحات وارده به وی مربوط به پارگی در ناحیه پیشانی، پوست سر و گوش راست بوده است.

وی افزود: ‌همچنین صدمه خیلی شدید نیز به ناحیه پشت سر این قهرمان ملی فوتبال كشور وارد شده بود كه خوشبختانه بستن كمر بند ایمنی از افزایش صدمات بر اثر واژگونی خودرو بر این ناحیه را كاهش داده و جلوگیری كرده است.

وی با اشاره كنده شدن بخشی از پوست سر علی دایی تاكید كرد:‌ به همین منظور، جراحی پلاستیك پیچیده ای بر روی سر وی انجام تا ضایعه در این قسمت پوشانده شود.

این استاد دانشگاه علوم پزشكی كاشان تصریح كرد: پارگی در ناحیه گوش راست دایی نیز در این عمل جراحی ترمیم شد.

دكتر غنی خاطر نشان كرد: ‌در حال حاضر مشكل دیگری وجود نداشته و با توجه به قوای بدنی این قهرمان ملی كشور در روند بهبودی تاثیر بسزایی دارد.

وی یادآور شد: علی دایی پس از پایان عمل جراحی و حضور در اتاق ' ری كاوری ' در بخش ' آی سی یو ' بستری و سپس به بخش عادی منتقل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص انتقال دایی به تهران گفت: اگر شرایط جسمی و ثبات علائم حیاتی وی توسط پزشكان تایید شود مشكل خاصی نخواهد داشت.

خودرو پرادو علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ساعت 20 و 30 دقیقه شنبه هنگامی كه از اصفهان عازم تهران بود در كیلومتر 8ورودی شهر 'بادرود' در آزاد راه نطنز - كاشان واژگون شد.

7428/1724/ 3404





:: برچسب‌ها: ساحل , سیاه , فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: